Menu

lajf is brutal

Haj jestem Kaja raczkuje w świecie blogów no ale cóż ktoś mi kiedyś powiedział że ciekawie opowiadam. So here I am !

Narcyz

kajalifeisbrutal

narcyz61

Haj!

And welcoeme to my world. Sztampa jak huj ale każdy banał ma miejsce na tym pokręconym świecie. Wiele narcyzów z nikłą świadomością i dodatkowo czerpiący radość z bycia tym kim są wiedzą doskonale o co chodzi .

Narcyz jest kwiatem, wg. punktu biologicznego. Jednak dla mnie to trucizna gorsza niż cyjanek z arszenikiem razem wzięci i bardziej radioaktywny niż uran.   Hymnem tego wpisu będzie stara piosenka zespołu łzy- narcyz się nazywam

https://www.youtube.com/watch?v=LFKLbsKrWSw

Więc muzyka jest, wprowadzenie jest -to do meritum.

Jak byłam młoda radośnie śpiewałam tę piosenkę . W końcu Łzy były wtedy na topie, wielka szkoda ,że o jej istnieniu przypomniałam sobie dopiero teraz. A tekst uderza w synapsy niczym tupolew o Smoleńsk. Bywa. Ale to blog life is brutal więc post jak najbardziej w punkt. Ten post to ostrzeżenie ,bo czasem mamina przestroga nie starcza, a opinia bezstronnej osoby utkwi w głowie. Szok i niedowierzanie ,że osoby inteligentne , ambitne, z własną pasją padają ofiarą osobliwości toksycznych. Sprawdzone info ;)

Miłość jest fajna, alkohol jest fajny ,mefedron bywa fajny ale w za dużych ilościach robi pudding z mózgu. A narcyz uwielbia pudding mózgowy, oj tak w hurtowych ilościach. Pech jest taki , że jak się zakochasz to Narcyza za huj nie poznasz . Przedstawię to obrazowo osoba postronna to żaba z eksperymentu nr 1 a osoba w związku z narcyzem to żaba z eksperymentu nr 2. W pierwszej próbie do wrzącej wody wrzucono żabę ,a ta zaraz wyskoczyła. W próbie nr 2 żabę wrzucono do chłodnej wody i powoli podgrzewano -żaba ugotowała się na sztywno.

Poświęćmy minutę ciszy dla żaby.

Życie z narcyzem jest jak rollercoaster  taki na 20 km wysoki z zjazdami pod kątem 90 stopni względem szyn w górę i w dół. Taka sinusoida dla popierdoleńców, masochistów -dowolne wpisać. Jest zajebiście dobrze, lepiej niż po ecstasy w złotym wieku dla koncertów rave. Z tym że po jest turbo kac ale taki ,że głębokość Rowu Mariańskiego to przy tym huj.

Narcyz faktycznie nie używa słowa przepraszam. Ewentualnie wyrób przeprosinopodobny, ale to nie to samo. Więc każda kłótnia przypomina walkę kogutów . A jak wygląda przegrany kogut po walce? Jest zazwyczaj goły - bez piór, ty natomiast goła czyt. bez emocji ,bez poczucia własnej wartości. Kobieta bez poczucia własnej wartości , odarta z emocji i bez własnego ja nie jest sobą dosłownie. To nie udana kopia jej samej w wersji robota. Niby ta sama osoba ale jednak nie umie żyć własnym życiem.

Uwierz droga czytelniczko /czytelniku nie jest ci to potrzebne. Życie mamy jedno i serio nie ma co zadawać się z toksycznymi ludźmi. Jeżeli otworzysz oczy i spojrzysz na własne życie z pewnym dystansem,to jeśli coś będzie nie tak zauważysz to sam/a. A i pamięaj dbać o własny rozwój w dobrym słowa tego znaczeniu. Bo w końcu związek z sobą samym jest jedyną relacją na śmierć i życie. Więc dbaj o niego a wtedy cała reszta się zacznie układać. Bo przecież nikt nie mówił ,że dobre decyzje nie będą boleć...

© lajf is brutal
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci